출금지연 관련 개발팀 소셜 답변

출금지연 관련 소셜 답변 구글 번역입니다.
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친애하는 Darren Turrell. 귀하의 의견과 관심에 감사드립니다. 어스 2 프로젝트는 작년 말에 시작되었으며 지난 4 개월 동안 수십만 명의 사용자가 당사 플랫폼에 가입하는 성장을 경험했습니다. 우리는 다른 어떤 프로젝트보다 더 많은 가상 토지를 판매했으며 놀랍고 진취적인 사용자 기반을 충족하기 위해 팀을 확장하는 데 주력하고 있습니다.

수십만 명의 사용자가있는 프로젝트의 경우 문제를 경험하는 사용자가있을 것입니다. 반면 사용자 수는 최소화되지만 우리는 이들을 모두 진지하게 대하며 문제를 해결하기 위해 최선을 다합니다. 경우에 따라. 우리 커뮤니티는 놀랍고 활기 차며, 우리가 진정으로 시작한 일에 대한 증거입니다. 이것은 많은 열정과 함께 제공되며, 일부는 화가 나거나 문제를 경험할 때 매우 목소리를냅니다.

또한 일부 사용자는 E $를 인출하는 데 문제가 있지만 대부분은 문제없이 지불금을받습니다. 안타깝게도 E $를받는 사람들은 당연히 자신의 경험에 대해 온라인에 게시 할 필요가 없다고 느끼지 않습니다. 이는 대부분의 비즈니스에 해당되는 경우가 많습니다 (일부 사용자가 여기에 있고 인출을 확인하고 우리는 대단히 감사합니다!). .

개인 정보 보호 문제로 인해 사례에 대해 공개적으로 언급 할 수 없습니다. 일부 사용자는 내부적 인 이유로 자신의 신원을 승인하지 않았을 수 있으며, 일부 사용자는 결제 수단, 통화 또는 잘못 될 수있는 기타 여러 가지를 수락 할 수 없기 때문에 대금을받지 못했을 수 있습니다. 지연의 또 다른 일반적인 이유는 인출을 요청하는 계정 내부 거래 문제로 인해 인출을 요청하기 때문입니다. 이는 궁극적으로 귀하의 자금과 지구 2에 참여하는 사용자를 더 잘 보호 할 수 있도록하는 데 추가 시간이 소요됩니다. 이러한 세부 정보를 항상 사용자에게 공개하지는 않습니다. 조사가 완료 될 때까지 조사 중입니다.

우리 팀은 이메일 지원 백 로그를 통해 꼼꼼하게 작업하며 팀원이 도착하는 즉시 모든 이메일을 추적합니다. 피크 시간에는 지연이 발생하지만 답변 해 드리겠습니다. 우리는 항상 사용자에 대한 서비스를 개선하기위한 방법을 검토하고 구현하고 있습니다. 슬프게도, 우리는 지구 2의 진정한 사용자가 아니며 우리 프로젝트를 더럽히는 동기를 가진 우리 커뮤니티에서 숨어있는 사람들을 찾습니다. 이는 지속적인 관심사이며 우리는 더 많은 것에 집중하면서 최선을 다해 처리하려고 노력합니다. 해결해야 할 중요한 문제.

우리 회계 팀은 인출을 요청하는 성공적으로 확인 된 사용자에게 지속적으로 지불을 처리하고 있지만 온라인에서는 문제가 발생한 사람들에 대해 더 많이 듣게됩니다. 시스템과 프로세스를 먼저 개선해야한다고 굳게 믿기 때문에 지금 당장 어스 2를 많이 홍보하고 있지 않습니다. 기존 사용자를위한 기능과 발전하기위한 균형을 맞추는 동시에이를 수행하는 데 집중하고 있습니다. 이것은 섬세한 과정이며 이해해 주셔서 감사합니다. 우리는 현재 Earth 2에서 30 명 이상의 팀을 보유하고 있으며, 다수의 회계사, 변호사 및 C 레벨 경영진을 포함하여 매우 재능있는 전문가들이 글로벌 성장의 다음 단계와 앞으로있을 일을 준비하고 있습니다.

마지막으로 우리 팀은 곧 출시 될 매우 흥미로운 가능성을 포함하여 사용자가 대금을받을 수있는 새로운 옵션을 적극적으로 연구하고 있습니다. 우리는 이러한 기능과 옵션이 우리가 진정으로 우리의 신용 카드 지불 기능에서 분명했던 것처럼 사용자가 가능한 한 빠르고 원활하게 E $를 받기를 원한다는 명확한 표시를 제공한다고 믿습니다.

우리는 항상 불만이있을 것임을 알고 있으며, 우리는 항상 더 잘할 수 있으며, 우리의 모든 계획이 함께 모이고 그 사이에 불편을 끼쳐 드려 죄송합니다. 어스 2에서 구매하는 데 자신이 없으시다면 언젠가 다시 방문해 주시기 바랍니다.

원문

Dear Darren Turrell. Thank you for your comment and concern. The Earth 2 project launched late last year and over the past 4 months has experienced growth leading to hundreds of thousands of users signing up to our platform. We have sold more virtual land than any other project and we are focused on expanding our team to cater for our amazing, forward thinking user base.

For a project with hundreds of thousands of users there are going to be some users who experience problems, in contrast to the number of users we have these are minimal, but we treat them all seriously and do the best we can to address any issues case by case. Our community is amazing and vibrant, a testament to what we have truly begun, this comes with a lot of passion which in turn leads to some being very vocal when upset or experiencing a problem.

Additionally, we would point out that while some users do experience issues withdrawing their E$, most receive their payout without issue. Unfortunately for us, those who receive their E$ understandably do not feel an urgent need to post about their experience online, this is often the case for most businesses (though some users are on here and validate their withdrawals and we greatly appreciate it!).

We cannot comment on cases publicly due to privacy issues. Some users may not have had their identify approved for internal reasons, some may not have received payouts due to the inability to accept the payment method, currency or numerous other things that can and do go wrong. Another common reason for delay is due to internal transaction issues found inside the account requesting a withdrawal which take additional time to validate ultimately leading to better protection of your funds and users taking part on Earth 2. We do not always disclose such details to the user being investigated until we have completed the investigation.

Our team work meticulously through the email support backlog and we follow up each and every email as soon as a team member reach it. At peak times this does cause delays but we assure you we WILL answer! We are always reviewing and implementing ways to improve our service to our users. Sadly, we do locate lurkers in our community who are not genuine users of Earth 2 and have ulterior motives in tarnishing our project, as you could understand it is an ongoing concern and we try to deal with it as best we can while focusing on more important problems to solve.

Our accounting team are constantly processing payments to successfully verified users who request withdrawals, though online you naturally hear more about those who experience issues. We are not promoting Earth 2 heavily right now as we firmly believe in improving our systems and processes first, we are heavily focused on doing this while balancing progress to move forward with features for our existing users. This is a delicate process and we appreciate your understanding. We have a team of over 30 working on Earth 2 now with many extremely talented professionals including a number of accountants, lawyers and C Level Executives preparing us for the next phase of global growth and what is to come.

Finally, our team are actively working on new options for users to receive payouts including some very exciting possibilities that may become available soon. We believe such features and options give a clear indication that we genuinely want our users to receive their E$ our as quick and seamlessly as possible as was evident with our Credit Card payout feature.

We realise there will always be complaints and we can always do better and as all of our plans come together and we apologise for an inconvenience it may cause to you in the interim. If you do not feel confident in purchasing on Earth 2 then we understand and hope you may visit us again one day in the future!